Jag veeet att jag är grymt dålig på att uppdatera -_-'

Faktum är att jag egentligen har alla resurser som krävs för att jag ska kunna blogga 1-2 ggr varje dag, men av ngn anledning så är inte mitt bloggande prioritet nr. 1 (förvånade??).

Hur som helst så är det snart jul så jag tänkte berätta vad jag önskar mig. Fiffigt, eller hur?

1. Vita Urbanears- (plattan) eller mix-style Stereo Headphones (Star White)



2. En CD-läsare (priset man får betala för att ens skoldator ska bli så fjäderlätt som möjligt XD)

3. Versailles- eller JYJ-väggkalender för 2011 (Det är inte så jätteseriöst, men jag kan ju inte stå och säga att jag inte vill ha ngn av dem, för det vore ju att ljuga ^^)



3. 3HREE VOICES (DVD) Ja, det är mer JYJ (känner att det börjar bli lite extremt, men det är inte jätteseriöst det här heller. Det är bara mitt fangirl-jag som börjar ta över ^^)



4. Handla lite kläder från Yesstyle.com (det här är dock lite mer seriöst, jag hittar ju bara paljettiga och glittriga kläder överallt DX)



5. Okej, jag brukar vanligtvis inte önska mig sånt här, men faktum är att jag gör det den här gången. Jag önskar mig en massa japanska matvaror (vänster till höger: Umeboshi, rismjöl, mirin, pocky (jätteviktigt!! ^^), tofu)...



Åh, på tal om mat! Super Junior T - Cooking? Cooking! MV



Vilket härligt långt inlägg detta blev ^o^


Kommentarer
Postat av: Andrea~

BRA JOBBAT WIFEE! XD

2010-12-04 @ 17:47:40
URL: http://nanas.devote.se
Postat av: Kajsa

jo, men jag insåg att jag skrev Super Junior-T istället för Super Junior-H :(

2010-12-17 @ 11:24:24
Postat av: Yungis

Jag gillar din önskelista 8DDD

Fast mix-style-hörlurarna var inte så jättebra >< Alltså ljudet var super men själva kvalitén..... ><

Har ett par såna och de bröts i två halvor för att det där som håller ihop själva lurarna är helt och hållet i plast :< RIP T____T

2011-01-06 @ 23:55:44
URL: http://yungis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0