Changmin Power!!

Ja, det här inlägget försvann så jag får göra om det. tyvärr så är jag inte riktigt i samma sinnesstämning nu som då, men det är lätt fixat.

kollar på videon:


SÅ NU! CHANGMIN CHANGMIN<3<3<3<3<3!! För sju år sedan såg du ut som en vilsen liten pojke. En liten pojke iklädd en röd stickad tröja och som påminde om en koalabjörn. Du gosade med en katt i din första musikvideo och hade en sockersöt röst.

Men alla förändras, eller vad ska man säga?? Den kraftigaste rösten i hela Korea, eller? Och hans muskler O.O

ett ord räcker: WOW!!!

Men jag ska inte glömma dig Jaejoong<3


Så nu när jag har fangirlat färdigt så kanske jag får be så mycket om ursäkt för att mitt inlägg emigrerade och har bosatt sig någon annanstans.



//Always Keep the Faith ♥

Kommentarer
Postat av: ~Nana~

CHANGMIN IS SO FUCKING AWESOME



Inget mer behöver sägas :H

2010-10-03 @ 18:29:22
URL: http://nanas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0