GOMENNASAAAAI

Förlåtförlåt för att jag har varit dålig på uppdateringen, men det blir liksom inte tid över 0(TAT)0
Det verkar som att jag får berätta om en awesome vecka istället för en åzum dag... INTE OK!
I alla fall så var det skolfoto idag. Jag trooooor att bilden blev bra... det är en känsla jag har har och jag får leva med det tills motsatsen bevisats ^^

Helgen kommer innehålla Plugg, plugg, spela på hornet och mer plugg. Jobbigt, men det man inte gjorde förr får man göra senare, så är det bara. *tittar på den fantastiskt gigantiska högen med gojjs som måste göras* och *suckar tugnt*

Jaja, lite pluggmusik på det då. Narsha - 'Bbi Ri Bba Bba Bba' (ooohhh, fantastisk titel ^^)


Jag ska bara meddela att jag lyssnar på allt möjlig för att plugga, den här gör en inte smartare. om det är någon som för en smart så är det Hatsune Miku - Challenge of pi (3000 digits). Fungerar extremt bra när man ska begrava näsan i matteboken och stanna där. Typ 10 minuter lång...   d( >.¤)



Always Keep the Faith~♥//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0