Kopierar från en av mina föregångna bloggar och delar onödiga fakta!

Det känns nästan som att jag injicerar en del av mig själ i en annan. haha. blir lite blogg-incest känns det som?
hur som helst då kör vi!


Dialekt: Lulemål typ... men kan lite pitemål också ^^
Mat: Sushi!! FTW
Låt: After Cloudia - Versailles
Film: Paprika
Tecknad figur: eh, paprika
Sport: Jazz-dans
Komiker: Björn Gustavsson, Thomas Pettersson
Veckodag: Fredag
Glassmak: Mangosorbet *drool*
Soloartist: Miyavi (och Hizaki, men han sjunger ju inte...)
FÖR TILLFÄLLET
Humör: busig
Tanke: ojjj, HÖÖÖST nu
Kläder: Svarta mjukisbyxor, turkost linne och grå zipper-tröja med huva
Bakgrund: eh, en vit dörr
Känsla: Normal
Tid: 13:27
Bästa sak: Symfoniorkestrar möter Rockmusik AHAHA
Irritationsobjekt: när muffins-smeten rinner över formarna och allt bara blir en enda kladdig smet-hög på plåten
FÖRSTA
Bästa vän: hm... Lisa eller Malin A...
Husdjur: dammråttor
Utlandssemester: Kreta (jag skulle fylla två)
Piercing: -
CD-skiva: Hits for Kids tre (ojjj, jag låter gammal nu)
Dataspel: fest i mumindalen (det är typ hi-tech)
Bil: vi hade en silvrig volvo som rammades av en älg... I was there...
Ord: ska vi gissa att det var 'mamma'?
SENASTE
Telefonsamtal: asså LÅNGA samtal som inte handlade om hur man gör potatismos eller något... det var nog med Anna Jin
Mat: varma mackor
Dryck: proviva skogsbär (gottis ^^)
Biltur: hem från Skolan i fredags, men det var ju med buss. äh, samma sak.
TV-program: något Brittiskt drama, typ 'Överlevarna' eller nått sånt.
Spelad låt: Windress - Versailles
Köpta klädesplagg: en turkos/blå tröja
HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: neee
Brutit mot lagen: näe, det tror jag inte... jag har kanske tagit någon legobit från dagis någon gång, med det är en gissning.
Blivit arresterad: nejö
Badat naken: jo, men då var jag inte stor. då var jag Så hääär liten *visar med händerna*
Varit med på tv: nej, men i radio... om hur man skalar lök utan att börja gråta...
Varit med i tidningen: jadå, PÅ FRAMSIDAN tillochmed! om när BD-open hade avgjordts och jag stod där med svart keps, lila fleece och röda fingervantar- snyyyggt!, NOT
NEJ TACK
Skolämne: idrott, jag hatar att byta om
Mat: glass med anklever (jag har hört att det finns sånt), ärtsoppa och kanske Umeboshi (saltinlagda japanska Aprikoser)
Musik: Västerländsk hiphop  där artisterna ser ut att skryta om sina fiiiina bilar
Dryck: te som fått dra för länge, BESKT!!
Djur: hästar, superallergisk
SAKER
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn, lyssnar på musik, läser bok
Du gjorde igårkväll: datorn
Du kan höra just nu: Hizakis och Terus vackra gitarrsolon
Du inte kan leva utan: musik, vänner, familjen, japaner
PERSONER
Du kan berätta allt för: eh, jag har inte en blekaste, det beror väl på vad 'allt' står för
Du tycker om: Anna, Dodd, resten av folket på skolan, Japaner och familjen.
Du inte gillar: Amy Winehouse, Amy Diamond, Britney Spears, Lidsay Lohan, folk som tycker att homo-, bi- och transsexuella inte borde få finnas, Det hatar jag (Kajsa is against diskriminering)
VAL
Smågodis eller choklad: smågodis
Framåt eller bakåt i tiden: eh, bakåt tror jag, typ leva under Franska ränessansen, Kåwlt.
Gitarr eller Piano: båda
ÖNSKAN
Att träffa mina favoritjapaner, flytta till japan, bli ett gitarrproffs, få en jättefin sångröst, bli ett musikaliskt geni och leva på det resten av mitt liv
Dialekt: Lulemål!
Mat: Sushi!! FTW
Låt: just nu... Big Bang - "FANTASTIC BABY" och A.R. Rahman ft. M.I.A - "O...Saya"
Film: lutar åt Slumdog millionaire fast jag bara sett sista 45 min?
Drama: Sungkyunkwan Scandal
Tecknad figur: Mushu i Mulan
Sport: sportar inte som så, men jag älskar att titta på vinter-OS och fotbolls-VM
Komiker: jag har ingen aning??
Veckodag: Fredag
Glassmak: Ben and Jerry's Phish Food
Soloartist: ?
Band: DBSK!!!

FÖR TILLFÄLLET
Humör: trött (observera uppläggningsdatum och -tid)
Tanke: varför gör jag det här när jag borde ligga och sova??
Kläder: ljusa jeans, blå strumpor, grå kofta och svart t-shirt
Bakgrund: mitt rum
Känsla: mitt vänstra öga tåras av utmattning
Tid: 00.40
Bästa sak: Youtube, vad skulle göra utan dig gamle vän?
Irritationsobjekt: När folk inte blinkar då de ska svänga!

FÖRSTA
Bästa vän: hm... Lisa Lundqvist eller Malin Ahlbäck...
Husdjur: dammråttor
Utlandssemester: Kreta (jag skulle fylla två så kommer inte ihåg. om det ska vara med minnen så... Egypten)
Piercing: - (haha hålfri!!)
CD-skiva: Hits for Kids 3 (oj, jag låter gammal nu)
Dataspel: Fest i Mumindalen (det är typ hi-tech)
Bil: vi hade en silvrig volvo som rammades av en älg... I was there...
Ord: ska vi gissa att det var 'mamma'?

SENASTE
Telefonsamtal: med Hanna, hon behövde recept på blueberry cheesecake
Mat: nå räkor och tomatsås i tortillas med ost på?
Dryck: Mjölk!
Biltur: Hem från stan i tisdags (bor i stan, men vädret tvingade oss!)
TV-program: Hockeyfinal Brynäs-Skellefteå
Spelad låt: Are You Good Girl - DBSK
Köpta klädesplagg: en svart kofta

HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: neee
Brutit mot lagen: skaffat lite musik...?
Blivit arresterad: nejö
Badat naken: jo, många gånger, i badkaret
Varit med på tv: jajjamän 24 norrbotten!
Varit med i tidningen: Yes!

NEJ TACK
Skolämne: kemi och/eller fysik. Det växlar
Mat: SKOLANS pasta med pastasås, pannkaka, raggmunkar, leverbiff och blodpudding
Musik: dansband har jag jättesvårt för. och musik med mycket fult språk.
Dryck: energidryck (har aldrig druckit och kommer aldrig att dricka!!)
Djur: hästar, superallergisk

SAKER
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn, lyssnar på musik, dansar när ingen ser på, äter
Du gjorde igårkväll: datorn
Du kan höra just nu: tystnad
Du inte kan leva utan: (musik, ris, ägg, aloe vera) vänner, familjen, Kim Jaejoong och resten av alla mina sydkoreaner

PERSONER
Du kan berätta allt för: eh, jag har inte den blekaste, det beror väl på vad 'allt' står för. Tror dock inte det
Du tycker om: om ni tycker om mig tycker jag om er. Ömsesidig kärlek gör världen lite bättre
Du inte gillar: Nordkorea, Syrien, förnekare av förintelsen och uppblåsta människor som tror att de är bättre än alla andra

VAL
Smågodis eller choklad: smågodis
Framåt eller bakåt i tiden: "den som står med ena benet i det förflutna och med det andra i framtiden står och kissar på nuet" - någon
Gitarr eller Piano: båda

ÖNSKAN
Flytta till Sydkorea och där skriva musik, regisera musikvideor, designa t-shirts och leva lycklig med Kim Jaejoong. Vi ska vara i allas fokus och göra världen lite bättre. Sedan ska vi semestra i Indien någon gång men även besöka Sverige under alla fyra årstider. Sedan ska vi slå oss ner och ha ett fint liv, vi och våra tre barn XD

ahaha gud det var en fin önskan.

Singing off. baibai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0